loading...
کلبه سه بعدی|دانلود فیلم سه بعدی نرم افزار و بازی
گروه کلبه سه بعدی بازدید : 145 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

توضیحات: بازی Devil May Cry یک اکشن تمام عیار و پر تحرک به سبک ژاپنی است. این بازی در تمامی سایت های منتقد بازی های کامپیوتری نمرات بالایی کسب کرده است. مطمئنا بیشتر بازی خورها با این سری از بازی ها آشنا هستند و حتی انیمیشن های ساخته شده بر پایه داستان آن را هم دنبال می کنند و با شخصیت اصلی بازی یعنی دانته آشنا هستند.

 

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 140 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

توضیحات: Assassin's Creed IV: Black Flag ششمین عنوان و چهارمین شماره از سری بازی های Assassin's Creed است که توسط کمپانی Ubisoft منتشر شده است. شخصیت اصلی بازی پدر بزرگ کانر خواهد بود. داستان بازی در عصر طلایی دزدان دریایی خواهد بود . شخصیت اصلی بازی یه دزد دریایی بریتانیایی به نام ادوارد کنوی است که در عین حال عضوی از محفل اساسین ها می باشد.

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 152 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

توضیحات: شخصیت بازی آولین (Aveline) نام دارد که در شهر New Orleans و اطراف آن، او را مشاهده می کنیم. بر اساس گفته های آقای مارتین کاپل (Martin Capel) که تهیه کننده Liberation است، او از همان ابتدای بازی در این شهر قرار دارد.
آولین پدری فرانسوی و مادری آفریقایی دارد. پدر او یک تاجر موفق بوده و اکنون زندگی آن ها توسط Templarها به خطر افتاده و از همین رو، آولین به یک Assassin زن تبدیل می شود. شکل مبارزه، طراحی او و کارهایی که قرار است در این بازی انجام دهد، چیزی است که در Liberation به آن توجه زیادی شده است.

خرید بازی کامپیوتری Assassins Creed Liberation HD

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 411 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

این فیلم مستند به زیبایی هرچه تمام تر زندگی آبزیان در اعماق دریا را به صورت سه بعدی به تصویر کشیده است.علاقه مندان به دنیای آب ، این فیلم برایشان حتما جذاب خواهد بود. این فیلم مستند دارای افکتهای بسیار زیبای سه بعدی می باشد.انواع ماهی ها و حیوانات ناشناخته ای که تا به حال ندیده اید.انواع ابزیان و شکارچیان روز و شب.شکارچیانی که به هم کیشان خود نیز رحم نمیکنند و همچنین عشق و محبت و زیبایی اعماق دریا. این فیلم محصول مشترک کمپانی IMAX و Warner Bros Pictures می باشد.با خرید این فیلم دنیای زیبای زیر دریا را در محیط خانه حس می کنید.

+ لینک دانلود اضافه شد...

 

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 1004 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان : داستان فیلم چهار سال بعد از وقایع فیلم اول پارک ژوراسیک می باشد. دایناسورها به طور محرمانه نجات یافته و در یک جزیره غیرمسکونی زندگی می‌کنند. در این فاصله چهار ساله جان هموند ریاست شرکت اینژن را از دست داده و خواهرزاده اش پیترلودلاو مدیریت شرکت را به عهده گرفته است. پیتر قصد دارد تا برای کسب درآمد و احیای دوباره شرکت دایناسورها را مجددا به پارکی منتقل کند همزمان جان هموند…

 

+ لینک دانلود اضافه شد...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 247 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (1)

خلاصه داستان : هدر میسن ( آدلاید کلمنس ) نوجوانی ۱۷ ساله است که به همراه پدرش هری ( شان بین ) دائم در حال فرار از گذشته ترسناکی هستند که او خودِ هدر هیچ اطلاعی از آن ندارد. هری به این مسئله آگاه است که آن گروه مذهبی انحرافی در شهر « تپه خاموش » با تمام قوا به دنبال بازپس گیری فرزند خوانده خودشان ( یعنی هدر ) هستند تا او را بار دیگر وارد شهر سایلت هیل ( تپه خاموش ) کنند و یک کابوس وحشتناک را برای وی رقم بزنند و …

 

+ لینک دانلود اضافه شد...

 

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 173 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان : از پرسنلی که در سفینه اینترپرایز کار میکنند درخواست می‌شود سفر فضاییشان را تمام کرده و به خانه هاشان در روی کره زمین برگردند.اما کاپیتان کرک با بازی کریس پاین تصمیم میگیرد کار خود را ادامه دهد و به به یک شکارچی بسیار قدرتمند انسان تبدیل خواهد شد و هدف اصلی او پیدا کردن فردیست که یک سلاح کشتار جمعی را حمل میکند.

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 184 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان : داستان فیلم با برآمدن هیولاهایی غول پیکر به نام کایجو از دریاها آغاز می شود . انسانها برای مبارزه با کایجوها ، روبات هایی به نام ییگر می سازند که این روبات ها از طریق ارتباط عصبی با دو انسان کنترل می شوند . اما …

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 138 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان: انیمیشن سه بعدی «لوراکس» به کارگردانی مشترک «کریس رینود» و «کایل بالدا» داستان یک بازاریاب امور بازرگانی طماع است که با یک درخت سر و کار دارد. نام این درخت مهربان و دوست‌داشتنی لوراکس است. لوراکس هشدارهای زیادی به این بازاریاب طمع‌کار می‌دهد و او را از انجام کارهای ضدمحیط زیستی برحذر می‌دارد. در شهر، پسری به نام تد (با صداپیشگی زاک افرون) زندگی می‌کند که از تمام دنیا فقط یه چیز می‌خواهد و آن اینکه با دختری به نام آدری (با صداپیشگی تیلور سوییفت) ازدواج کند. آدری دختر مهربانی هست که همیشه در حیاط منزلشان در حال نقاشی درختان خیالی است. آدری به تازگی اعلام کرده با هرکس که بتواند یک درخت واقعی برای او بیاورد ازدواج خواهد کرد! این موضوع سبب می‌شود تا تِد برای رسیدن به عشقش، سخت به دنبال یافتن یک نمونه از درخت واقعی باشد اما متاسفانه این درخت وجود خارجی ندارد و تِد مجبور می‌شود برای یافتن درخت، از شهر خارج شده و به همراه لوراکس ماجراهای تازه ای را دنبال کند…

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic

به سایت کلبه سه بعدی خوش آمدید. این سایت به معرفی فیلم ها و انیمیشن های سه بعدی و بازی های روز و نرم افزار می پردازد اين سايت و فروشگاه زير مجموعه آن تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد و در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت قانونی شده است هدف اصلی سایت برای آگاه سازی از جدیدترین فیلم و انیمیشن های سه بعدی و بازی های کامپیوتری و نرم افزار ایجاد شده است کليه فيلم هاي ارائه شده در سايت و فروشگاه خانوادگي بوده و قسمت هايي که در فيلم با شئونات اسلامي مقايرت داشته اصلاح شده است.

با تشکر: مديريت سايت

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 20,878
  • بازدید کلی : 147,958
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی