loading...
کلبه سه بعدی|دانلود فیلم سه بعدی نرم افزار و بازی
گروه کلبه سه بعدی بازدید : 126 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی Angry Birds Anthology پرندگان خشمگین یکی از سری بازی های سبک آرکید و فکری است که اولین بار برای گوشی های آیفون طراحی شد و با چنان استقبالی روبرو گردید که سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا این بازی زیبا و جذاب را برای سایر پلتفرم ها نیز روانه بارار کنند . این مجموعه گلچینی از بهترین عناوین پرندگان خشمگین می باشد و در این مجموعه جدیدترین و کامل ترین عناوین این بازی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند و رضایتتان واقع شود . یازده قسمت از مجموعه بازی پرندگان خشمگین را در این مجموعه گنجانده ایم که هر کدام بدون نیاز به نصب وارد بازی می شوند فقط کافی است بر روی آیکون هر عنوان کلیک نمایید ، خودتان را برای نبرد با خوک ها آماده کنید آنها غارت گرانی هستند که قصد نابودی شما را دارند اما شما قادر خواهید بود با استفاده از توانایی های منحصر به فرد هر پرنده , آنها را شکست دهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت کلبه سه بعدی به صورت رایگان دریافت نموده و از بازی لذت ببرید .

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 139 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

مستند Generation Iron 2013 مرد آهنی  مستندی است محصول سال ۲۰۱۳ کشور آمریکا در مورد تمرین گروهی از بدنسازان کشور امریکا می باشد که سعی دارند در مسابقات جهانی بدنسازی شرکت کنند و در این راه برای رسیدن به موفقیت باید سخترین تمرینها را پشت سر بگذارند تا به بهترین نتیجه برسند . شاید برای شما جالب باشد که بدانید آندسته از افرادی که در رشته بدنسازی فعالیت میکنند دارای چه

ویژگی هایی می باشند . این مستند در کنار توجه به تمرین حرفه ای این افراد زندگی خصوصی و روزمره آنها را به تصویر کشیده است به طوری که شما با دیدن این فیلم به این واقعیت پی میبرید که کسانی که در این رشته ورزشی به تمرین می پردازند . شما در این مستند میتوانید زندگی قهرمانان فعلی این رشته را مورد بررسی قرار دهید . فیل هیث ، کای گرین و شعبه وارن از جمله این قهرمانان می باشند . خودگذشتگی و انسانیت خصیصه اصلی این قهرمانان می باشد که بسار در وجوه مختلف زندگی آنها ملموس می باشد .

توجه: این مستند سه بعدی نمی باشد

+ لینک دانلود اضافه شد...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 462 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نام مستند: دنیای سه بعدی اقیانوس
سال انتشار: ۲۰۰۹
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۷۹ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip Mkv
زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: OceanWorld 3D روایت مستندی است از یک سفر کوتاه اما بی نظیر به اعماق اقیانوسی که تمامی زیبایی های آن را ثبت می کند. جایی که زندگی تمامی موجودات زمین از آن سرچشمه گرفته ، این فیلم به تمامی بخش های اکوسیستم موجودات زیر آب می پردازد و …

+ لینک دانلود اضافه شد...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 514 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Lego The Hobbit لگو هابیت یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Travellers Tales طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور Warner Bros. Interactive Entertainment آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی داستان سری فیلم های هابیت به کارگردانی Peter Jackson پیتر جکسون را روایت می کند و بیشتر بر روی اتفاقات نسخه های An Unexpected Journey و The Desolation of Smaug متمرکز شده است . بازی این امکان را به شما می دهد تا کنترل شخصیت های مختلفی از جمله Bilbo Baggins , Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield که هرکدام دارای ویژگی ها و توانایی های منحصر به فردی هستند را در دست بگیرد و ماموریت های خود را پشت سر بگذارد .



+ لینک دانلود اضافه شد...

+ تریلر بازی پخش آنلاین در ادامه مطلب...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 146 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی FIFA.World.Cup 2014

بازی FIFA World Cup Brazil 2014 یک نسخه از بازی محبوب Fifa می باشد که به صورت انحصاری برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل توسط EA Sports برای ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شده است . گیم پلی بازی نسبت به فیفا ۱۴ تغیراتی داشته است که شامل دریبل , افزایش دقت پاس و مکانیسم First Touch اشاره کرد . بازی همچنان دارای ویژگی های جام جهانی ۲۰۱۴ می باشد . مد بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا از ۲۰۳ تیم ملی موجود در بازی یکی را انتخاب کرده و شروع به بازی کردن طبق مقررات و قوانین FIFA World Cup نمایند . برای اولین بار در طول بازی های مربوط به جام جهانی تمام قوانین جام قابل اجرا در بازی می باشد . در نسخه جام جهانی ۲۰۱۰ فقط گروه های UEFA و CONMEBOL وجود داشت .

تریلر بازی   FIFA World Cup Brazil 2014 در ادامه مطلب...

 

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 827 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

خلاصه داستان: منجمد (به انگلیسی: Frozen) یا ملکه برفی نام پویانمایی محصول کمپانی بزرگ والت دیزنی (به انگلیسی: Walt Disney Pictures) می‌باشد که به کارگردانی کریس باک (به انگلیسی: Chris Buck) و جنیفر لی (به انگلیسی: Jennifer Lee) ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های کریس باک می‌توان به «فصل موج‌سواری – Surf’s Up» و «تارزان – Tarzan» اشاره کرد. داستان پویانمایی درباره سفر حماسی آنا (به انگلیسی: Anna) و کریستوف (به انگلیسی: Kristoff) است. در سفر شرایط آب و هوایی سختی (همانند کوهستان اورست) برای آن‌های پیش می‌آید و همچنین با یک آدم‌برفی به نام اولاف (به انگلیسی: Olaf) آشنا می‌شوند که…

 

« برنده جایزه بهترین فیلم پویانمایی از جشنواره اسکار سال ۲۰۱۴ »


+ لینک دانلود اضافه شد...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 524 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (1)

 دانلود بازی یایبا نینجا گایدن زد برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Yaiba Ninja Gaiden Z یایبا نینجا گایدن زد یکی از بازی های سبک اکشن و سوم شخص مبارزه ای است که توسط کمپانی های Team Ninja , Spark Unlimited و Comcept طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Tecmo Koei آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . او تنها به فکر انتقام گرفتن است و می داند ممکن است در این راه جان خود را نیز از دست دهد . نینجاها متخصص جنگ های غیر متعارف هستند و در مبارزات خود از روش های مرگبار استفاده می کنند و...


+ لینک دانلود اضافه شد...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 4561 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

هم اکنون از تیم کلبه سه بعدی پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان اکنون با بالاترین کیفیت فیلم سه بعدی اواتار(Avatar).

بی شک همه شما نام اواتار(Avatar) شنیده اید و یا حتی این فیلم رو دیده اید!! ولی پیشنهاد میکنم نسخه فیلم سه بعدی این فیلم رو از دست ندید.

 + لینک دانلود اضافه شد...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 173 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

توضیحات: بازی کامپیوتر RESIDENT EVIL 4 رزیدنت اویل ۴ یکی از بازی های سبک اکشن و ترسناک است که توسط Capcom Production در سال ۲۰۰۵ طراحی و ساخته شد و کمپانی مشهور Capcom نیز آن را برای پلتفرم های PC , XBox و PS2 به بازار عرضه کرد . این بازی چهارمین نسخه از سری بازی‌های رزیدنت اویل و ششمین نسخه در کل نسخه‌های منتشر شده است . داستان بازی ۶ سال پس از اتفاقات و ماجراهای  Resident Evil 2 روایت می شود زمانی که افسر پلیس Leon S. Kennedy برای نجات جان دختر رئیس جمهور Ashley Graham به ماموریتی فرستاده می شود . دختر رئیس جمهور ایالات متحده ، توسط یک فرقه مرموز ربوده شده است . اطلاعات به دست آمده از تمام نقاط جهان نشان می دهد که دختری با ویژگی های ظاهری اشلی در یکی از روستاهای اسپانیا دیده شده است . لیان به این روستا اعزام می شود و بار دیگر خود را درگیر ماجراهای خطرناک می کند .

 

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic

به سایت کلبه سه بعدی خوش آمدید. این سایت به معرفی فیلم ها و انیمیشن های سه بعدی و بازی های روز و نرم افزار می پردازد اين سايت و فروشگاه زير مجموعه آن تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد و در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت قانونی شده است هدف اصلی سایت برای آگاه سازی از جدیدترین فیلم و انیمیشن های سه بعدی و بازی های کامپیوتری و نرم افزار ایجاد شده است کليه فيلم هاي ارائه شده در سايت و فروشگاه خانوادگي بوده و قسمت هايي که در فيلم با شئونات اسلامي مقايرت داشته اصلاح شده است.

با تشکر: مديريت سايت

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 20,762
  • بازدید کلی : 147,842
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی