loading...
کلبه سه بعدی|دانلود فیلم سه بعدی نرم افزار و بازی
گروه کلبه سه بعدی بازدید : 140 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

این فیلم مخصوص کسانی ساخته شده که بیشتر از برجسته بودن و داشتن صحنه های سه بعدی هیجان انگیز لذت می برند پس اگر شما هم از این دسته افراد هستید پیشنهاد میکنم این فیلم سه بعدی زیبا را حتما ببینید.

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 171 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان: ینکلن که قبل از ورود به دنیای سیاست، مادرش توسط زامبی ها به قتل رسیده بود در پی انتقام از زامبی ها بر می آید. بعد از ورود به دنیای سیاست، در شرایطی که برده داران از برده های خود به عنوان غذای زامبی ها استفاده می کردند .

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 127 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان اکنون با بالاترین کیفیت فیلم سه بعدی اواتار(Avatar).

بی شک همه شما نام اواتار(Avatar) شنیده اید و یا حتی این فیلم رو دیده اید!! ولی پیشنهاد میکنم نسخه فیلم سه بعدی این فیلم رو از دست ندید.

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 170 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

داستان فیلم: همکار سین اندرسون بهمراه شوهر مادرش راهی ماموریتی برای پیدا کردن پدر بزرگش میشود، کسی که تصور میشود در جزیره ای افسانه ای گم شده... فیلم سه بعدی فوق العاده سفر به جزیره اسرار امیز با داستانی جالب و کیفیتی بی نظیر  و افکت های سه بعدی زیبا با کیفیت فول اچ دی...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 204 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان: کودکی که از یک سیاره بیگانه در حال نابودی به زمین فرستاده شده است، توسط والدین جدید زمینی اش بزرگ می شود. گرچه زندگی معمولی بعنوان یک خبرنگار دارد، اما زمانی می رسد که مجبور می شود از قدرت های خارق العاده ای که نسبت به انسان ها دارد، برای مقابله با افراد شرور استفاده کند...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 189 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان: لگان به ژاپن رفته تا با دوست پیر خود،کارخانه دار ثروتمند،یاشیدا (هال یامانوچی) که در بستر مرگ است وداع کند.با مرگ پیرمرد،لگان به طور ناخواسته به محافظ نوه او،ماریکو (تائو اکاموتو) تبدیل می شود و … این فیلم اکشن سه بعدی را از دست ندهید! فیلم از لحاظ سه بعدی بسیار زیبا میباشد که دیدن آن را به همه علاقه مندان سه بعدی پیشنهاد میکنیم.

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 122 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان: هیوگو کودک باهوشی با دنیای اسرار آمیز میباشد که در دهه ۱۹۳۰ میلادی در پاریس زندگی میکند و شغل پدرش نگهداری و سرویس ساعت های موجود در ایستگاه های قطار میباشد. هیوگو که به واسطه شغل پدر علاقه وافری به داستگاههای مکانیکی پیدا کرده است درصدد تکمیل آدمک مکانیکی کوچکی میباشد که توسط پدرش در موزه پیدا گردیده است ولی مرگ پدر سبب می گردد که در وضعیت دشواری بین انتخاب زندگی در پرورشگاه و یا فرار مداوم، قرار گیرد. هیوگو که راه دوم را برگزیده است اکنون مجبور است در مخفیگاه های بین تونل ها و ایستگاه های راه آهن زندگی دشواری را سپری نماید. هوگو که با سرقت های کوچک غذا و … 

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 165 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان: ماریسا ویلسون، مامور سابق سازمان جاسوسی که خود را بازنشسته کرده ، با پیدا شدن یک شخص خبیث و به شدت خطرناک به نام ” زمان نگه دار “ و نقشه های شومی که برای دنیا و تمام موجودات زنده کشیده است، بار دیگر لباس جاسوسی اش را بر تن می کند تا این این فرد نامرد را از پای درآورد، در حالی برای انجام این ماموریت، ۲ فرزند خوانده او هم کنار او حضور دارند و رفته رفته به نکات مهمی از زندگی نامادری شان پی می برند…

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 186 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان: در این فیلم سه بعدی ۱۰ سال از زمان نخستین دیدار آلیس از سرزمین عجایب می‌گذرد. آلیس اکنون دختری ۱۹ ساله، و از یک خانواده انگلیسی عصر ویکتوریایی است که برای فرار از یک پیشنهاد ازدواج در یک میهمانی، به‌دنبال خرگوش سفیدی راه می‌افتد و مجددا سر از سرزمین عجایب در می‌آورد.
اوضاع سرزمین عجایب بسیار دگرگون شده. ملکهٔ سرخ علیه خواهر خود، ملکهٔ سفید، توطئه کرده و بر سرزمین عجایب سیطره خویش را گسترانیده‌است. ساکنین سرزمین عجایب آماده‌اند تا با کمک آلیس دست به شورش بزنند و ملکه سرخ را براندازند. در جریان فیلم، به مرور آلیس وقایع ۹ سالگی خود در سرزمین عجایب را بصورت فلش‌بک به یاد می‌آورد، و در نهایت بکمک دوستانش (کلاهدوز دیوانه، گربه چشیر، کرم شبتاب، دوقلوهای دیدلدام و دیدلدو، و دیگران) موفق به براندازی ملکه سرخ می‌شود. در انتها نیز آلیس به پیشنهاد لرد پاسخ منفی می دهد و تجارت دیرینه ی پدرش را از سر می گیرد.
كیفیت وعمق سه بعدی این انیمیشن بسیاربالاست وطرفداران زیادی را به خودجلب كرده است

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic

به سایت کلبه سه بعدی خوش آمدید. این سایت به معرفی فیلم ها و انیمیشن های سه بعدی و بازی های روز و نرم افزار می پردازد اين سايت و فروشگاه زير مجموعه آن تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد و در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت قانونی شده است هدف اصلی سایت برای آگاه سازی از جدیدترین فیلم و انیمیشن های سه بعدی و بازی های کامپیوتری و نرم افزار ایجاد شده است کليه فيلم هاي ارائه شده در سايت و فروشگاه خانوادگي بوده و قسمت هايي که در فيلم با شئونات اسلامي مقايرت داشته اصلاح شده است.

با تشکر: مديريت سايت

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 20,864
  • بازدید کلی : 147,944
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی