loading...
کلبه سه بعدی|دانلود فیلم سه بعدی نرم افزار و بازی
گروه کلبه سه بعدی بازدید : 234 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2016 یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط Konami طراحی و ساخته شده و قرار است در سپتامبر 2015 برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد . سرانجام رقیب همیشگی فیفا یعنی PES 2016 به طور رسمی در 20امین سالگرد سری بازی های PES معرفی شد و قرار است در 18 سپتامبر 2015 به بازار عرضه گردد . در همان روز معرفی بازی , فهرستی از جزئیات و پیشرفت های اتفاق افتاده در این نسخه توسط کمپانی کونامی منتشر گردید که در ادامه می توانید مشاهده نمایید .
 
+لینک دانلود اضافه شد...
گروه کلبه سه بعدی بازدید : 162 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

بازی Pro Evolution Soccer 2016 در سبک ورزشی , شبیه ساز می باشد که توسط استودیو PES Productions ساخته شده و KONAMI آن را برای PS3 و Xbox 360 منتشر کرده است . بازی معروف PES 2016 که با نام Winning Eleven 2016 در ژاپن شناخته می شود آخرین عنوانی منتشر شده از سوی کونامی می باشد که به گفته ی بسیاری از منتقدان قرار است با نسخه ای بسیار متفاوتر از همیشه روبه رو شویم . این نسخه که پانزدهمین عنوان در سری Pro Evolution Soccer به شمار می رود امسال کاور ستاره ی محبوب بارسلونا و کاپیتان تیم ملی برزیل نیمار را بر روی خود دارد . این بیستمین سال تجربه استودیو بازی ساز در زمینه ی ساخت بازی های ورزشی فوتبال می باشد و در این مدت نام های متفاوتی اعم از World Soccer: Winning Eleven , Pro Evolution Soccer و Winning Eleven را به خود دیده است .

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 197 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی Rise of the Tomb Raider در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Crystal Dynamics ساخته شده است و استودیو Square Enix آن را در سال 2016 برای PC منتشر خواهد کرد . بازی ظهور مهاجم مقبره دومین عنوان از سری بازی محبوب و بازسازی شده ی Tomb Raider می باشد اولین عنوان از این بازی در سال 2013 منتشر شد و با موفقیت های چشمگیری روبه رو گشت . بعد از تجربه ای ماورالطبیعه ای که لارا کرافت در جزیره ی Yamatai با گروهی سازماندهی شده به نام Trinity داشت برای آنکه ثابت کند دچار جنون و دیوانگی نیست وسواس خاصی در مورد پیدا کردن این دسته از اسرار در سرتاسر دنیا پیدا کرد . در بازی Rise of the Tomb Raider لاراکرافت به همراه Jonah Maiava به سیبری سفر کرده تا شهر باستانی Kitezh که به وسیله ی شاهزاده ی بزرگ قرت 13 یعنی Vladimir ساخته شده است را کشف کند ...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 173 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

 

بازی کامپیوتر Lords Of The Fallen نسخه CPY – این بازی یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط CI Games و Deck 13 طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی CI Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردید . در زمان های باستان , تمامی قلمروها تحت سلطه نیروهای شیطانی اداره میشد و تمامی مردم به بردگی گرفته شده بودند . اما ترس در قلب مردان بزرگ , به خشمی سوزان تبدیل شد . خشمی که هر روز نسبت به روز قبل شعله های آن بیشتر زبانه می کشید . سرانجام در سپیده دم مبارزه برای آزادی آغاز شد . پس از پیروزی با شکوه در کنار خدای فالن , نظمی جدید بر جهانیان دیکته خواهد شد . جهانی که در آن , انجام هیچ گناهی با بخشش و رستگاری همراه نخواهد بود . حال هزاران سال از این اتفاق گذشته و اینبار ترس از بازگشت Rhogar Legion شیطانی از قلمرو های تاریک , جهان را به لرزه انداخته است .

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 166 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

 

بازی کامپیوتر Batman Arkham Knight بتمن شوالیه آرخام یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Warner Bros. Interactive Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Rocksteady Studios برای پلتفرم های PC , XBoxOne و PS4 به بازار عرضه شده است . داستان بازی یک سال پس از مرگ جوکر روایت می شود زمانی که خلافکاران شهر دور یکدیگر جمع شده اند و تصمیم گرفته اند تا با کمک یکدیگر شوالیه آرخام را از بین ببرند . شهر در حال تخلیه شدن است و تمام مردم سراسیمه به دنبال پیدا کردن جایی امن برای مخفی شدن هستند .

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 123 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی Rugby League Team Manager 2015 در سبک شبیه ساز , استراتژیک , ورزشی می باشد که توسط استودیو Alternative Software Ltd ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . این بازی شما را در دل بازیکنان , در قلب عملیات و چالش های انبوهی که در یک فصل ممکن است به وجود آید قرار می دهد . فصل بسیار فرسایشی و طولانی می باشد و شما باید هم در مسابقات داخلی و هم بین الملی آمادگی کافی داشته باشید . بازی Rugby League Team Manager 2015 با به همراه داشتن لایسنس تمام تیم های نیم کره ی شمالی و جنوبی و بالای 700 بازیکن دست شما را بسیار باز گذاشته است . آیا شما قادر خواهید بود تا هر آنچه که برای پیروزی نیاز هست را انجام دهید؟ در بازی راگبی 2015 ما شاهد لایسنس بیش از 226 باشگاه در سطح جهانی و بین الملی هستیم 7064 بازیکن ارشد و 1980 بازیکن اتحاد و خروجی مطلوب 2 و 3 بعدی از دیگر ویژگی های این بازی می باشد . شما در طول بازی می توانید کنترل تمام موارد از قبیل مربی , دکتر , فیزیوتراپ و کمک مربی را در دست داشته باشید و همچنین تجهیزات خود نظیر استادیوم , Gym , Training Paddock , Track , Kicking Enclosure , Tactical Briefing Room , Academy Clubhouse , Alliance و Centre of Excellence را آپگرید و تقویت نمایید . استعدادهای پنهان شده در درون تیم خود را کشف کنید و به کمک دستیاران خود در سطح جهانی استعدادیابی کنید . در تمامی شادی ها و غم باشگاه شریک بوده و تجربه های خود را در هر زمینه ارتقا بخشید .

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 141 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

به روز رسانی :

1394/03/30 آپدیت ورژن 1.12.0 و 1.12.1 اضافه شد
بازی کامپیوتر Europa Universalis IV Common Sense یکی از بازی های سبک استراتژی و شبیه ساز است که توسط Paradox Development Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . Common Sense پنجمین بسته الحاقی برای بازی Europa Universalis IV است که به تازگی منتشر شده و بیشتر توجه خود را بر روی دیپلماسی و توسعه داخلی متمرکز کرده است . بازی این اجازه را به شما می دهخد تا در کمال آرامش کشور خود را ساخته و آن را توسعه دهید و امپراطوری جدید خود را برپا کنید . از جمله تغییراتی که در این نسخه به چشم می خورد می توان به تغییرات ویژگی های مذهبی و جذابتر شدن گیم پلی اشاره کرد . شما می توانید نیروهای خود را به راحتی کنترل کرده و تعامل و همکاری با سایر افراد شما را به اهدافتان خواهد رساند . گرافیک قایل قبول , گیم پلی جدید مذهبی , مکانیک جدید برای پروتستان ها و بودایی ها , صمیمیت زیاد میان مذاهب و افزایش اعتبار ، نفوذ پاپ و درآمد مالیاتی , بیش از 15 اقدامات ویژه ای جدید , وجود حکومت پارلمانی برای جمهوری قانون اساسی و پادشاهان , اعطای کرسی در پارلمان و رشوه دادن برای کسب رای به نفع خود , توسعه مالیات، نیروی انسانی و تولید محصولات امپراتوری تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . این نسخه شامل تعدادی DLC نیز می شود که در ادامه می توانید مشاهده کنید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .
گروه کلبه سه بعدی بازدید : 92 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)
بازی Darkness Within 2 The Dark Lineage در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو مستقل Zoetrope Interactive ساخته شده است و Iceberg Interactive آن را برای PC منتشر کرده است . این بازی با الهام گرفتن از نویسنده ی معروف رمان های ترسناک H.P. Lovecraft ساخته شده است . در بخش دوم این بازی The Dark Lineage بازیکنان در نقش یک افسر پلیس به نام Howard Loreid می باشند مردی که توسط اتفاقات ماوراء طبیعه احاطه شده است . در حال حاظر او گذشته ی وحشتناک خود که دارای جنونی خاص بود را به یاد می آورد و دوباره در آن جنون فرو رفته است . بازی Darkness Within 2 The Dark Lineage شما را به جایی می برد که “چیزها” از قدیم هنوز زنده هستند و تمام خاطراتی که باید به دست فراموشی سپرده می شدند هنوز به قوت خود باقی هستند . از جمله این خاطرات می توان به Arkhamend اشاره کرد یک عمرات ویکتوریایی که شامل اسرار مخفی بسیاری می باشد . یک ساختمان مخروبه ی پنهان درون قلب یک جنگل پوشیده شده از برف و شامل تونل ها و راه های زیرزمینی زیادی می باشد . این نسخه از بازی بسیار ترسناک تر از نسخه ی پیشین می باشد پس خود را برای اسرار تاریک اماده کنید زیرا این بار می تواند آخرین زمان شما باشد . در ورژن Director’s Cut ما شاهد ویژگی های زیادی می باشیم که در نسخه ی معمولی نبوده اند . از جمله تغییرات اعمال شده می توان به بهبود گرافیک بازی در اکثر محیط ها , مکانی جدید برای کشف , صحنه های واقع گرایانه و سینمایی تر , بالانس گیم پلی به همراه تغییراتی در پازل های بازی اشاره کرد .
گروه کلبه سه بعدی بازدید : 166 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
بازی Dishonored 2 در سبک اکشن , ماجراجویی , مخفی کاری می باشد که توسط استودیو Arkane Studios ساخته شده است و Bethesda Softworks آن را برای PC منتشر کرده است . حوادث بازی Dishonored 2 پانزده سال بعد از داستان شماره یک می باشد . پس از بیماری که در Dunwall شیوع پیدا کرده بود حالا Corvo به عنوان مربی Emily در حرفه ی قاتلی به حساب می آید . آنها به دنبال کشف حقایق پشت پرده در مورد طاعون Dunwall هستند . محیط بازی کاملا متفاوت بوده در جزیره ی Serkonos در جریان است . جزیره ی مذکور یکی از چهار جزیره ی اصلی امپراطوری می باشد که Corvo در آن به دنیا آمده است . فردی منفور تاج و تخت پادشاهی را از Emily ربوده است و ترس و وحشت در شهر ایجاد کرده است . در مورد گیم پلی بازی Dishonored 2 باید اشاره کنیم که شما در ابتدای بازی می توانید بین کارکتر Emily و Corvo یکی را انتخاب کنید دقت داشته باشید که امکان تعویض کارکتر در ادامه ی بازی وجود ندارد . هر دو شخصیت قابلیت ها و مهارت های خاص خود را دارند و بدون شک تجربه ی این عنوان به صورت Co-op بسیار لذت بخش خواهد بود . شما می توانید بازی را کاملا بر اساس سلایق خود پیش ببرید . می توانید در هر مرحله از بازی با انجام کارهای مخفی کاری و بدون کشتن فرد خاصی آن را تمام کنید و یا اینکه کشتار به راه انداخته و همه را از سر راه خود بردارید . استفاده از جادو بهترین قسمت بازی Dishonored 2 می باشد . تنوع در این بخش بسیار زیاد بوده و لذت های گیم پلی را دو چندان می کند .
گروه کلبه سه بعدی بازدید : 93 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
بازی کامپیوتر Starpoint Gemini 2 یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی و شبیه ساز است که توسط Little Green Men Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Iceberg Interactive برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . کنترل سفینه فضایی را در دست گرفته و به گشت و گذار در کهکشان بپردازید . داستان بازی 2 سال پس از  جنگ دوم جمینی روایت می شود . مجموعه ای از مبارزان آزادی به نام جمینی پس از آنکه رهبر خود را از دست دادند , هر روز از تعدادشان کاسته شد و دیگر نتوانستند آن قدرت و نفوذی که بر سیاست های سیاره را داشتند را به دست آورند . در این بازی , شما به عنوان یک کاپیتان در یک سفر نفسگیر , با اسراری تاریک و غیر قابل تصور روبرو خواهید شد که در نهایت به تمامی این حقایق باور نکردنی پی خواهید برد . گرافیک خیره کننده و 3 بعدی , کاوش در کهکشان و حمله به سایر سیاره ها , امکان غارت کردن منابع سایر سیاره ها , امکان استخدام کاپیتان و خدمه جدید برای ساخت سلاح و تجهیزات جنگی , وجود بیش از 70 سفینه مختلف و وجود ماموریت های فرعی در کنار ماموریت های اصلی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic

به سایت کلبه سه بعدی خوش آمدید. این سایت به معرفی فیلم ها و انیمیشن های سه بعدی و بازی های روز و نرم افزار می پردازد اين سايت و فروشگاه زير مجموعه آن تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد و در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت قانونی شده است هدف اصلی سایت برای آگاه سازی از جدیدترین فیلم و انیمیشن های سه بعدی و بازی های کامپیوتری و نرم افزار ایجاد شده است کليه فيلم هاي ارائه شده در سايت و فروشگاه خانوادگي بوده و قسمت هايي که در فيلم با شئونات اسلامي مقايرت داشته اصلاح شده است.

با تشکر: مديريت سايت

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 20,794
  • بازدید کلی : 147,874
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی