loading...
کلبه سه بعدی|دانلود فیلم سه بعدی نرم افزار و بازی
گروه کلبه سه بعدی بازدید : 234 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2016 یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط Konami طراحی و ساخته شده و قرار است در سپتامبر 2015 برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد . سرانجام رقیب همیشگی فیفا یعنی PES 2016 به طور رسمی در 20امین سالگرد سری بازی های PES معرفی شد و قرار است در 18 سپتامبر 2015 به بازار عرضه گردد . در همان روز معرفی بازی , فهرستی از جزئیات و پیشرفت های اتفاق افتاده در این نسخه توسط کمپانی کونامی منتشر گردید که در ادامه می توانید مشاهده نمایید .
 
+لینک دانلود اضافه شد...
گروه کلبه سه بعدی بازدید : 166 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
بازی Dishonored 2 در سبک اکشن , ماجراجویی , مخفی کاری می باشد که توسط استودیو Arkane Studios ساخته شده است و Bethesda Softworks آن را برای PC منتشر کرده است . حوادث بازی Dishonored 2 پانزده سال بعد از داستان شماره یک می باشد . پس از بیماری که در Dunwall شیوع پیدا کرده بود حالا Corvo به عنوان مربی Emily در حرفه ی قاتلی به حساب می آید . آنها به دنبال کشف حقایق پشت پرده در مورد طاعون Dunwall هستند . محیط بازی کاملا متفاوت بوده در جزیره ی Serkonos در جریان است . جزیره ی مذکور یکی از چهار جزیره ی اصلی امپراطوری می باشد که Corvo در آن به دنیا آمده است . فردی منفور تاج و تخت پادشاهی را از Emily ربوده است و ترس و وحشت در شهر ایجاد کرده است . در مورد گیم پلی بازی Dishonored 2 باید اشاره کنیم که شما در ابتدای بازی می توانید بین کارکتر Emily و Corvo یکی را انتخاب کنید دقت داشته باشید که امکان تعویض کارکتر در ادامه ی بازی وجود ندارد . هر دو شخصیت قابلیت ها و مهارت های خاص خود را دارند و بدون شک تجربه ی این عنوان به صورت Co-op بسیار لذت بخش خواهد بود . شما می توانید بازی را کاملا بر اساس سلایق خود پیش ببرید . می توانید در هر مرحله از بازی با انجام کارهای مخفی کاری و بدون کشتن فرد خاصی آن را تمام کنید و یا اینکه کشتار به راه انداخته و همه را از سر راه خود بردارید . استفاده از جادو بهترین قسمت بازی Dishonored 2 می باشد . تنوع در این بخش بسیار زیاد بوده و لذت های گیم پلی را دو چندان می کند .
گروه کلبه سه بعدی بازدید : 93 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
بازی کامپیوتر Starpoint Gemini 2 یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی و شبیه ساز است که توسط Little Green Men Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Iceberg Interactive برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . کنترل سفینه فضایی را در دست گرفته و به گشت و گذار در کهکشان بپردازید . داستان بازی 2 سال پس از  جنگ دوم جمینی روایت می شود . مجموعه ای از مبارزان آزادی به نام جمینی پس از آنکه رهبر خود را از دست دادند , هر روز از تعدادشان کاسته شد و دیگر نتوانستند آن قدرت و نفوذی که بر سیاست های سیاره را داشتند را به دست آورند . در این بازی , شما به عنوان یک کاپیتان در یک سفر نفسگیر , با اسراری تاریک و غیر قابل تصور روبرو خواهید شد که در نهایت به تمامی این حقایق باور نکردنی پی خواهید برد . گرافیک خیره کننده و 3 بعدی , کاوش در کهکشان و حمله به سایر سیاره ها , امکان غارت کردن منابع سایر سیاره ها , امکان استخدام کاپیتان و خدمه جدید برای ساخت سلاح و تجهیزات جنگی , وجود بیش از 70 سفینه مختلف و وجود ماموریت های فرعی در کنار ماموریت های اصلی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .
گروه کلبه سه بعدی بازدید : 114 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

لبه آینه Mirror’s Edge یک بازی اول شخص اکشن است که توسط شرکت الکترونیک آرتز در سال 2008 عرضه شد. این بازی در زمان انشار خود انقلابی در بازی های اول شخص نام گرفت . حرکات آزاد ، مبارزات رزمی ، و دوندگی از اصول این بازی است . در شهر تخیلی gleaming همه چیز کنترل شده و تحت نظر یک حکومت توتالیتر است . اطلاعات طبقه بندی شده اند و انسان ها در یک سیستم بسته زندگی می کنند و آزادی زیادی ندارند . شخصیت اصلی بازی با سیستم به مخالف پرداخته و تحت تعقیب نیروهای امنیتی بوده و همیشه در حال فرار است . به همین علت  بازی بیشتر در ارتفاعات جریان دارد . گیم پلی بازی بر اساس فنون مبارزه شرقی است ، و الکترونیک آرتز با استفاده از موتور گرافیکی قدرتمند توانسته است نحوه مبارزه و حرکات را نرم و طبیعی جلوه دهد. در کنار مهارت های فردی ، می توانید از انواع سلاح ها نیز استفاده کنید اما بازی بیشتر بر اساس فنون رزمی و بدنی است. چرا که نمی توان به سلاح ها و ابزار دشمن اعتماد کرد. به عنوان مثال ، شخصیت اصلی برای نامه بردن و ارتباط با گروه های شورشی باید همیشه در حال دویدن باشد ، چرا که تلفن ، موبایل ، اینترنت و ایمیل ها تحت نظارت است . شما هم اکنون می توانید این بازی زببا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 126 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی Angry Birds Anthology پرندگان خشمگین یکی از سری بازی های سبک آرکید و فکری است که اولین بار برای گوشی های آیفون طراحی شد و با چنان استقبالی روبرو گردید که سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا این بازی زیبا و جذاب را برای سایر پلتفرم ها نیز روانه بارار کنند . این مجموعه گلچینی از بهترین عناوین پرندگان خشمگین می باشد و در این مجموعه جدیدترین و کامل ترین عناوین این بازی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند و رضایتتان واقع شود . یازده قسمت از مجموعه بازی پرندگان خشمگین را در این مجموعه گنجانده ایم که هر کدام بدون نیاز به نصب وارد بازی می شوند فقط کافی است بر روی آیکون هر عنوان کلیک نمایید ، خودتان را برای نبرد با خوک ها آماده کنید آنها غارت گرانی هستند که قصد نابودی شما را دارند اما شما قادر خواهید بود با استفاده از توانایی های منحصر به فرد هر پرنده , آنها را شکست دهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت کلبه سه بعدی به صورت رایگان دریافت نموده و از بازی لذت ببرید .

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 462 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نام مستند: دنیای سه بعدی اقیانوس
سال انتشار: ۲۰۰۹
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۷۹ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip Mkv
زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: OceanWorld 3D روایت مستندی است از یک سفر کوتاه اما بی نظیر به اعماق اقیانوسی که تمامی زیبایی های آن را ثبت می کند. جایی که زندگی تمامی موجودات زمین از آن سرچشمه گرفته ، این فیلم به تمامی بخش های اکوسیستم موجودات زیر آب می پردازد و …

+ لینک دانلود اضافه شد...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 514 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Lego The Hobbit لگو هابیت یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Travellers Tales طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور Warner Bros. Interactive Entertainment آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی داستان سری فیلم های هابیت به کارگردانی Peter Jackson پیتر جکسون را روایت می کند و بیشتر بر روی اتفاقات نسخه های An Unexpected Journey و The Desolation of Smaug متمرکز شده است . بازی این امکان را به شما می دهد تا کنترل شخصیت های مختلفی از جمله Bilbo Baggins , Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield که هرکدام دارای ویژگی ها و توانایی های منحصر به فردی هستند را در دست بگیرد و ماموریت های خود را پشت سر بگذارد .



+ لینک دانلود اضافه شد...

+ تریلر بازی پخش آنلاین در ادامه مطلب...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 146 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی FIFA.World.Cup 2014

بازی FIFA World Cup Brazil 2014 یک نسخه از بازی محبوب Fifa می باشد که به صورت انحصاری برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل توسط EA Sports برای ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شده است . گیم پلی بازی نسبت به فیفا ۱۴ تغیراتی داشته است که شامل دریبل , افزایش دقت پاس و مکانیسم First Touch اشاره کرد . بازی همچنان دارای ویژگی های جام جهانی ۲۰۱۴ می باشد . مد بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا از ۲۰۳ تیم ملی موجود در بازی یکی را انتخاب کرده و شروع به بازی کردن طبق مقررات و قوانین FIFA World Cup نمایند . برای اولین بار در طول بازی های مربوط به جام جهانی تمام قوانین جام قابل اجرا در بازی می باشد . در نسخه جام جهانی ۲۰۱۰ فقط گروه های UEFA و CONMEBOL وجود داشت .

تریلر بازی   FIFA World Cup Brazil 2014 در ادامه مطلب...

 

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 4561 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

هم اکنون از تیم کلبه سه بعدی پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان اکنون با بالاترین کیفیت فیلم سه بعدی اواتار(Avatar).

بی شک همه شما نام اواتار(Avatar) شنیده اید و یا حتی این فیلم رو دیده اید!! ولی پیشنهاد میکنم نسخه فیلم سه بعدی این فیلم رو از دست ندید.

 + لینک دانلود اضافه شد...

گروه کلبه سه بعدی بازدید : 1003 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان : داستان فیلم چهار سال بعد از وقایع فیلم اول پارک ژوراسیک می باشد. دایناسورها به طور محرمانه نجات یافته و در یک جزیره غیرمسکونی زندگی می‌کنند. در این فاصله چهار ساله جان هموند ریاست شرکت اینژن را از دست داده و خواهرزاده اش پیترلودلاو مدیریت شرکت را به عهده گرفته است. پیتر قصد دارد تا برای کسب درآمد و احیای دوباره شرکت دایناسورها را مجددا به پارکی منتقل کند همزمان جان هموند…

 

+ لینک دانلود اضافه شد...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic

به سایت کلبه سه بعدی خوش آمدید. این سایت به معرفی فیلم ها و انیمیشن های سه بعدی و بازی های روز و نرم افزار می پردازد اين سايت و فروشگاه زير مجموعه آن تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد و در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت قانونی شده است هدف اصلی سایت برای آگاه سازی از جدیدترین فیلم و انیمیشن های سه بعدی و بازی های کامپیوتری و نرم افزار ایجاد شده است کليه فيلم هاي ارائه شده در سايت و فروشگاه خانوادگي بوده و قسمت هايي که در فيلم با شئونات اسلامي مقايرت داشته اصلاح شده است.

با تشکر: مديريت سايت

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 627
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 20,767
  • بازدید کلی : 147,847
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی